Driving from within

Thursday, September 07, 2006

尋日上堂之間, 同阿 Roy 傾開做野既事, 提及到 "際遇".一個人既事業人工, 與其工作年期係冇直接關係. 而家同我同 team 既一位同事係我之前 Degree 既同學, 佢比我早兩年出身 (因為佢冇讀 Mphil ), 但係佢轉 post 之前既人工比我現在既人工還少. (而家轉左post 人工當堂多左 x K).

又例如 Robin... 一個人既事業人工, 其實真係好睇一個人既際遇, 意思係由佢出來做野, 當中做過既工種, 係什麼公司做過, 不過我覺得最重要係識到什麼人(包括你既客仔), 這些先係 Invaluable Asset.

阿Roy話佢遲可能會讀個 finance 既, master 然後可能轉去做一d financial market 既工種. 我曾也有這想法. 佢而家係做緊同 stock exchange有關既 application, 會熟悉financial market 既運作, 當中也識到bank 既客戶, 所以要轉 field 也是非難事. But for me, it's not so easy.

Just like playing RPG game, you know the size of the area, but there 's still much black area to be explored.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home