Driving from within

Monday, December 26, 2005

以下係一段關於思覺失調的笑話.

甲走去見心理醫生.
甲: 醫生, 我的哥哥有思覺失調, 他說自己係一隻會生蛋的雞.
醫生: 那為什麼你不帶他來自我?
甲: 因為我覺得很肚餓, 我很想食蛋...

今天好似有點思覺失調,
我: 阿發, 不如你叫阿爸叫他的老豆 來睇睇我地部電腦...
發: 阿爸的老豆係將軍澳wor...(阿爺住係將軍澳既老人院)...
我: (知道自己講錯野...) 應該係阿爸既朋友...
咁你叫阿爸係將軍澳的朋友來啦....

其實我係想講他的朋友, 唔係他的老豆. 另外, 我都唔知佢係咪住係將軍澳, 我只不過係將老豆兩個字, 即阿爺, 換了朋友兩個字....

1 Comments:

Post a Comment

<< Home