Driving from within

Tuesday, November 15, 2005

While I am JUST satisfied on the old guys' performance on the boat, I am really NOT satisfied on their performance in the team! Discipline, and at the least extent, 搭圾, they (most of them) lack this!

有 咩理由 唔來, 或來唔到, 一句聲都冇出過, 唔好話俾我知你已經講左俾某人知, 又或者你講俾某人知之前, 勞煩你 make sure 佢係會到, 否則你講俾佢聽都係冇用.

作為舊人, 副隊長, 你地係有責任去推動新人. 我地唔係港隊, 唔係扒好自己就算, 入來 sports team 唔係只係玩 sports, 而係團隊活動去學會推動自己, 推動別人, 這當中其實係關於個人修為上.

隊 team 係你地既, 你地應該諗下你想隊 team 下年有咩成績. 你估你地自己可以"咩"起晒成 team 既成績? (No way, at this moment, I don't think so!) 你地係有責任去帶起新人, 令佢地有能力一起去承擔.

"oo...叫我地去帶新人...我地一定會帶壞佢地... " 既然你地識咁諗, 點解你地唔諗下點去帶好新人? 重有, d 野係要 keep 住做. 唔係今日好認真睇完新人, 然後自己覺得好滿足, 跟著下次人影都冇.

曾經有人話, 你地只係為左開心而扒艇, 你地係一條開心既八人艇, 唔係一條比賽既八人艇. 其實我好想去証明俾人睇你地唔係, 但係我睇暫時都係做唔到.

可能你地都會去努力勝出比賽, 來去令自己開心 enjoy. 但係你地似乎唔需要去勝出比賽都可以令自己開心 enjoy (練下艇都得啦...). 否則, 你地定既比賽目的 (開心) 就係唔夠大. 甚至來得有點自私.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home